محل تبلیغات شما

سفر Braden Becker برای تبدیل متخصص سئو شدن به یک متخصص SEO در HubSpot کمی غیر معمول است. در کالج ، وی نوشتن و سخنوری را آموخت ، که به او کمک کرد اولین کار خود را به عنوان ویرایشگر کپی در یک نشریه تجاری B2B انجام دهد. همانطور که در حرفه خود پیشرفت می کرد ، بردن به بازاریابی محتوا پرداخت و در آنجا به عنوان سردبیر در یک شرکت SaaS و سپس به عنوان مدیر محتوا در بزرگترین شرکت خدمات محیطی جهان کار کرد.


ممکن است فکر کنید شخصی مانند بردن همچنان از نردبان شغلی خلاق در بازاریابی محتوا بالا می رود. اما امروز او در واقع بیشتر از وقت خود را در Google Docs در Ahrefs می گذراند. از آنجا که منجر بهینه سازی تاریخی در بلاگ تیم HubSpot می شود ، مسئولیت اصلی Braden شناسایی پست های وبلاگی است که در ترافیک ارگانیک قرار دارند و بهینه سازی آنها برای رتبه بندی موتورهای جستجو در Google او حتی تراشه های SEO خود را آنقدر تیز کرده است که می تواند استراتژی SEO را برای همه وبلاگ های HubSpot ایجاد کند.



https://v.gd/maYDmj

http://shortenerlink.com/9zWDp

http://lnki.nl/r2fjG

https://u.to/hi6tGQ

https://bit.ly/3ceILFW




اکنون بارگیری کنید: SEO Starter Pack [کیت رایگان]

صفات یک متخصص سئو

SEO به عنوان یک نویسنده و ویراستار در بیشتر فعالیت های حرفه ای خود ، همیشه در محیط پیرامون کار Braden بوده است - زیرا موضوعی بود که در آن درک کافی داشت ، اما وماً تخصص زیادی در آن نداشت.


امروزه ، سئو کانون توجه اصلی وی است.


Braden ، به همراه سایر متخصصان سئو در HubSpot ، Aja Frost و Victor Pan ، توصیه های خود را در مورد اینکه چه چیزی برای تبدیل شدن به یک متخصص سئو و مسیرهایی که برای رسیدن به آنجا طی می کنند لازم است.


چگونه یک متخصص سئو شوید

مهارت های خود را توسعه دهید.

در زمینه تحقیق کنید.

به طور منظم دانش سئو خود را آزمایش کنید.

یک دوره بگذرانید و گواهینامه بگیرید.

روش / ابزاری را پیدا کنید که برای شما مناسب باشد.

شبکه خود را رشد دهید.

برخی از متخصصان سئو با هدف اختصاص شغل خود به سئو کار خود را شروع نمی کنند. برخی کاملاً تصادفی شروع می شوند. بیایید بررسی کنیم که چگونه کارشناسان HubSpot کار خود را شروع کرده اند و برای شروع کار شما چه کاری می توانید انجام دهید.


1. مهارت های خود را توسعه دهید.

"استخدام در سئو به طور ایده آل به دو چیز نیاز دارد: مهارت ایجاد محتوا و مهارت تحلیلی. امروزه اکثر متخصصان سئو یکی از این موارد را دارند و دیگری را توسعه می دهند. ”

کارشناسان سئو نویسندگان ماهری با غرایز خلاق هستند. داشتن مهارت نوشتن در افراد حرفه ای سئو بسیار مفید است زیرا بهینه سازی محتوا به روشی که هم گوگل و هم مخاطبان آن را درک می کنند نیاز به خلاقیت دارد. در واقع ، بکر متذکر شده است که سوابق نوشتن وی به وی کمک می کند تا در صنعت جستجوگرها شروع کند.


"سابقه من در زمینه نوشتن و ویرایش به من کمک کرد تا پایم را به در بیاورم ، اما تمایل به تمرکز بر ساختار ، مکانیک و هدف پشت سر نوشتن من همان چیزی است که فکر می کنم نقش من را به عنوان یک متخصص SEO برای HubSpot تضمین می کند."


داستان Braden در مورد چرخش یک حرفه خلاق در بازاریابی محتوا به یک تحلیلی آنقدرها که فکر می کنید نادر نیست. قبل از اینکه آجا فراست به عنوان یک استراتژیست ارشد SEO در HubSpot تبدیل شود ، وی سردبیر وبلاگ فروش HubSpot بود.


آجا می گوید: "من به خودم آموختم كه چگونه به عنوان سردبیر در بلاگ فروش HubSpot به عنوان تحقیق كلید واژه و تجزیه و تحلیل رقابتی اقدام كنم." بازدید از بلاگ فروش به مدت یك سال و نیم محدود بود - من متوجه شدم كه تنها پست هایی كه به طور مداوم دیدگاه هایی برای ما همه آن بازدیدها را از جستجو می گرفتیم. بنابراین شروع کردم به جستجوی کلمات کلیدی مرتبط با فروش که بتوانیم رتبه بندی کنیم که به افزایش ترافیک ارگانیک کمک کند. "


بنابراین ، چگونه مهارت های خود را برای آماده بودن در سئو جستجو می کنید؟ در اینجا آنچه را که آجا در مورد استراتژی خود برای تیز نگه داشتن مهارت های SEO خود داشت ، بیان کرد.


"برای اصلاح تخصص SEO خود ، دائماً می خوانم. من واقعاً به SEO فنی علاقه مند هستم ، بنابراین به دنبال پست های وبلاگ ، مقاله های سفید و تحقیق در مورد معماری سایت و ناوبری ، سرعت وب سایت و هر آنچه در این زمینه استفاده می شود ، از جمله داده های ساخت یافته ، می شوم. " "SEO by the Sea ، Sistrix و Blind Five Year Old همه منابع فنی عالی SEO ، به همراه (بدون تعجب) وبلاگ Google Webmaster هستند. من عضو چند زیر اعتبار سئو هستم (/ seo و / bigseo فعال ترین هستند). و من یک تن از جستجوگرها را در توییتر دنبال می کنم - آنها همیشه فاکتوئیدها یا بینش های تصادفی را کاهش می دهند. "


همانطور که بردن ذکر کرد ، بسیاری از افراد جستجوگر SEO با یک مهارت شروع می شوند و مهارت های دیگر را شروع می کنند. بنابراین ، خواه یک ذهن تحلیلی داشته باشید و بخواهید یک وبلاگ برای تمرین نوشتن ایجاد کنید ، یا یک نویسنده باتجربه باشید که می خواهید ذهن فنی خود را آموزش دهید ، داشتن تعادل در هر دو به شما در حرفه SEO کمک می کند.


2. در زمینه تحقیق کنید.

علاوه بر تحقیقات اولیه در مورد SEO ، به روز بودن در مورد آخرین تغییرات صنعت ضروری است ، بنابراین از تکنیک های بهینه سازی قدیمی استفاده نمی کنید که Google آنها را نمی فهمد.


به عنوان مثال ، هنگامی که آجا متوجه ترافیک وبلاگ فروش شد ، شروع تحقیقات SEO به او کمک کرد تا علت را کشف کند: او مخاطبان محتوای جستجو شده را ارائه نمی داد.


آجا با انجام تحقیقاتی در مورد سئو ، وی را به سمت کشف روشهایی برای بهبود عملکرد وبلاگ سوق داد.


SEO همیشه در حال تغییر است ، بنابراین بسیار مهم است که دانش خود را در مورد موضوع به روز کنید.


ویکتور پن ، رئیس سئو فنی HubSpot ، برای ایجاد دانش بنیادی خود در زمینه سئو ، خواندن را به عنوان یکی از بهترین عادت هایی که به آن عادت کرده است ، عنوان می کند.


"من قبلاً خواننده مشتاق تمام اطلاعات عمومی در مورد SEO بودم. من یک خوراک RSS از وبلاگهای مربوط به جستجو و وب سایتهای خبری داشتم که هر روز یک ساعت کامل از آنها عبور می کردم. " "صرف قرار گرفتن در معرض ایده ها هنگامی که تجارب یا چارچوب های دیگران را برای ساخت دارید ، حل مشکلات ناشناخته در سئو آسان می کند."


برای ویکتور ، مطالعه یکی از بهترین راه ها برای توسعه اصول SEO وی بود. روش دیگر ، آجا دوره هایی را برای گسترش دانش خود گذراند. چگونه از وقت خود برای تحقیق در مورد SEO استفاده خواهید کرد؟


3. به طور منظم دانش سئو خود را آزمایش کنید.

به کار بردن تئوری ، دانش عملی و تجربیات لازم را برای سطح بندی به عنوان یک SEO به شما می دهد. به این ترتیب ، SEO به نوعی مانند ورزش است. شما می توانید همه موارد مربوط به ضربه زدن به یک بیس بال یا پرتاب یک فوتبال را بخوانید ، اما اگر هرگز تمرین نکنید ، هرگز به توانایی کامل خود نخواهید رسید.


برای اینکه از هر صنعتی جلوتر باشید ، خواندن آخرین اخبار و تحقیقات بسیار سودمند است. اما به عنوان یک SEO ، وقتی همه چیز دائماً در حال تغییر است ، خواندن کافی نیست. برای به دست آوردن تجربه عملی که مهارت های SEO شما را به سطح بالاتری می رساند ، باید دائماً مفروضات صنعت و ایده های جدید خود را آزمایش کنید.


"من بسیاری از موارد را برای اصلاح تخصص SEO خود آزمایش می کنم. آیا نام تجاری شما باید در برچسب های عنوان شما باشد؟ آیا ارزش لنگر داخلی وجود دارد که هنوز در سال 2020 برای انتقال رتبه بندی انجام شود؟ چه اتفاقی می افتد هنگام خرید "سیگنال" های جعلی اجتماعی - آیا افزایش ترافیک ارگانیک را مشاهده می کنید؟ " می گوید پان.


"آزمایش های ناموفق به همان اندازه موفقیت آموخته ها به من آموختند و هر زمان که در بهبود محتوا پیشرفت می کردم ، از SEO با اطمینان بیشتری برخوردار می شوم. فقط به این دلیل که ، در یک نمونه ، ایجاد یک تغییر منجر به بهبود شد ، به این معنی نیست که تغییر در یک مکان دیگر نیز منجر به بهبود می شود - به همین دلیل است که ما باید علیت را فقط بر همبستگی آزمایش و درک کنیم.


4. یک دوره را بگذرانید و گواهینامه بگیرید.

کسب گواهینامه تضمین می کند که شما دانش مناسبی را در یک زمینه خاص برای موفقیت در تمرین خود دارید. همچنین هنگام شبکه در سایت های حرفه ای مانند LinkedIn به شما اعتبار می دهد. هنگام انجام تحقیقات اولیه در زمینه سئو ، آجا دوره هایی را یافت که می تواند برای گرفتن گواهینامه سئو جستجو کند که درهای بیشتری را باز می کند.


"این باعث شد که من با SEMrush ، AnswerThePublic ، Google Analytics ، Google Search Console و البته ابزارهای جستجوگر خود HubSpot آزمایش کنم. من تعداد زیادی پست وبلاگ را خواندم و در نهایت گواهینامه Google Analytics خود را دریافت کردم. "


اگر تصمیم به گذراندن دوره ای دارید ، کشف کنید که کدام یک از مهارت های لازم برای پیشرفت در حرفه SEO شما را فراهم می کند. به عنوان مثال ، اگر متوجه شدید که یک دوره خاص درمورد موضوعاتی که به آنها نیاز به کمک دارید عمیق نیست ، این دوره برای شما مناسب نیست.


برای شروع دوره هایی که می توانید شرکت کنید ، در اینجا لیستی از سه مورد آورده شده است ، دو مورد از آنها بخشی از مسیر صدور گواهینامه برای بازاریابی محتوا و بازاریابی داخلی است.


5- روش / ابزاری را پیدا کنید که برای شما مناسب باشد.

مشابه یافتن منابعی که برای شما و مجموعه مهارت های شما مفید باشند ، یافتن روال یا ابزاری برای جستجوگرها ضروری است. برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی ، سئوکاران می خواهند از زرادخانه شخصی ابزارهای خود استفاده کنند.


به عنوان مثال ، علاوه بر ابزارهای جستجوگرها HubSpot ، برخی از کارشناسان سئو سایت HubSpot از ابزارهایی مانند SEMrush نیز برای تحقیقات بیشتر استفاده می کنند.


برای انجام کارهای SEO خود لازم نیست از هر ابزاری که وجود دارد استفاده کنید ، فقط باید مطمئن شوید که این ابزارها به شما کمک می کنند تا اهداف خود را به انجام برسانید و به شما تمرین دقیق در مورد موضوع را می دهند.


اگر نمی دانید جستجوی ابزار را از کجا یا چگونه شروع کنید ، در اینجا هشت مورد را می توانید بررسی کنید. به یاد داشته باشید ، شما مجبور نیستید به هشت متعهد شوید ، فقط به کسی که کار شما را انجام می دهد متعهد باشید. از آنچه به شما کمک می کند تحقیقات شما کاملاً گرد ، دقیق و آسان درک شود ، استفاده کنید.


6. شبکه خود را رشد دهید.

همچنین متخصص در سئو به معنای رشد شبکه همکاران متخصص سئو است. گروه های سئو در LinkedIn وجود دارد که می توانید به آنها بپیوندید ، زیرمجموعه هایی را که آجا ذکر کرده است ، مانند سئو و کنفرانس هایی که می توانید شرکت کنید. گسترش حلقه متخصصان سئو ، دانش و اعتبار شما را در این زمینه افزایش می دهد.


اگر به اندازه کافی متخصص باشید ، می توانید در کنفرانس های صنعت نیز سخنرانی کنید. به عنوان مثال ، برادن و ویکتور جلسه ای را در INBOUND برگزار کردند - سخنرانی آنها با عنوان "چگونه رشد کنیم (ترافیک ارگانیک خود را بهتر کنیم)" تغییرات SEO را ارائه می دهد ، نحوه سازگاری با آنها و نحوه استفاده از برخی روشهای اصلی SEO برای بهینه سازی محتوا.


برای شروع ساخت شبکه خود ، به منابعی که در دسترس دارید نگاه کنید. اگر حساب LinkedIn دارید ، می توانید برقراری ارتباطات صنعتی را شروع کنید. همچنین می توانید برای دریافت نکات سریع در مورد جستجوگرها ، فیلم های YouTube را تماشا کنید و در نظرات با سایر زبان آموزان درگیر شوید تا نکاتی را از همسالان دریافت کنید.


بر اساس داستان های Braden’s ، Aja و Victor ، تبدیل شدن به یک متخصص سئو به معنای این نیست که شما باید حرفه خود را به عنوان یک SEO شروع و به پایان برسانید. چرخش از یک نقش به یک نقش SEO و توسعه تخصص شما از آن پس کاملاً امکان پذیر است - شما فقط باید مایل به یادگیری و سازگاری باشید.


بازار یابی

برای به دست آوردن هر آنچه برای رتبه بندی وب سایت خود در جستجو نیاز دارید اینجا را کلیک کنید.

چاپ اصلی در تاریخ 25 مارس 2020 ، ساعت 4:00 بعد از ظهر ، به روز شده در 26 مارس 2020


به اشتراک گذاری این پست را فراموش نکنید!

متخصص بهینه سازی موتور جستجو (سئو) چیست؟

تنظیم مرحله برای روکش پرسلن - اتصالات ، ارتودنسی و دوره ای

ارتودنسی یکی از کاربردی‌ترین خدمات دندانپزشکی

، ,یک ,seo ,سئو ,های ,مورد ,خود را ,به عنوان ,در مورد ,می توانید ,می کند ,افزایش ترافیک ارگانیک

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

تی تو فایل بهترین متخصص ایمپلنت اموزش و انجام میکروبلیدینگ صورت و ابرو زندگی شاد دنیای هوشمند آینده آوا کامپیوتر اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج فکس توسعه فردی 2 بلاگ